Salı, Aralık 4

İsim Değişikliği Artık Hackerwolf WeFA

Hep sahip olmak istediğim birşey vardır o da şirket.Hoşuma gitmiştir bir açıklama yazılıp sonuna Bilmem ne A.Ş Adına Ahmet MEHMET imza filan.Tabi bu hayali gerçekleştirecek ne maddi birikimim nede eğitimim var.Hayal kurmak işte bizimkisi.
Ama tabi nice güzelliği olan Sanal Alemde bu güzelliğin benim için ayrı bir yeri vardır Saniyede şirket kurabilir saniyede iflas edebilirsin.İşte bende Sanal Alemde yaptığım şeylerin sonuna bir imza koyuyor ve hayalide olsa bir şirket sahibi oluyorum.

Yaptığım işlerde beğendiğimin bir resimin,videonun,şarkının orasını burasını alıp onu ona bunu şuna şeklinde bir takım faaliyetlerle bulunduktan sonra imzayı çakıp bunu ben yaptım demektir.Ayrıca web sitelerini alıp renklerini ve linklerini değiştirmekte ayrıca bir işim.Bunları göz önünde bulundurarak zamanında aldığım ve çok benimsediğim HACKERWOLF nickini şirket ismi olarak kullanmam da en doğal şeydir.
Ama zaten onda bir sorun yoktu sadece HACKERWOLF a bir de ne işe yaradığını belirten bir ibare gerekiyordu yani ÜLKER Gıda Sanayi de ki Gıda Sanayi gibi bir ibare.
Ve Buldum...

Yaptığımı belirtiğim işler yüzünden bir türlü mantıklı birşey uyduramıyordum.Hackerwolf Web Desing Diyordum Html bile bilmiyordum olmuyordu,Hackerwolf Desing diyordum photoshopta kafa kes yapıştırı biliyordum.
Ama tabi ordan burdan alıp değiştirip birşeyler yapıyorduk.Bir nevi düzenleme bu yüzden İsim Artık
05 Aralık 2007 Tarihi İtibariyle Sanal Şirketim

----HACKERWOLF Web And File Arrangement-----
(WeFA)
Anlamayanlar için Hackerwolf Web ve Dosya Düzenleme ...
Web adı üstü web sitelerinin düzenlemesini,File resim,video,müzik vs dosyalarını belirtiyor.
Hayırlısı....